31 Mayıs 2007

İnternette Nefret Ettiğim 10 İnsan Tipi

10. Forward adı verilen mesaj yönlendirmeleri sırasında mesajların başındaki > işaretlerini silmeyenler

9. Mesajda sadece bir adres ya da dosya gönderip, ne olduğunu açıklamadan, mutlaka bakın diyenler.

8. Basit bir mesaja çiçekler böcekler kelebekler ekleyerek fuzuli hat işgali yapanlar.

7. Mesajlarının altında "bu mesaj kurumumuzu bağlamamaktadır" tarzı yazılar bulunanlar.

6. Tek kelimelik ya da işaretlerden oluşan mesaj gönderenler ve yanar döner resimleri imza niyetine kullananlar.

5. V yerine W , Ş yerine $ vb. gibi bozuk ya da bUNa BenZeR tArZDa abuk sabuk yazım şekilleri kullananlar.

4. Özellikle gruplara, her sabah günaydın mesajı gönderenler.

3. Mesajın altına "bunu listenizdeki herkese gönderin" yazanlar

2. "Bunu listenizdeki herkese gönderin" mesajını alınca listelerindeki herkese gönderenler

1. Bir yerde gördüğü eposta adresini hemen listesine ekleyip, eline geçen otu boku hemen ona da göndermeye başlayanlar

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Walla Yerden Göge Kadar Haklısın. insanlardan int. Kullanırken biraz daha bilinç! we Özen Reca Ediyoruz. Lütfen.

;) kubi..

Unknown dedi ki...

EveT SeMaZeM abi Chock haKliSin ;-) Bu yazdiklarini hemen bütün news gruplara gönderecegim. Ba$ta canimgrubum ;-)

Ps: siz de bu maili bütün tanidiklariniza gönderin

Ali

Adsız dedi ki...

süpper tespitler. hemmen listemdeki ark'lara fwd yapıyorum. kib.

Semazem dedi ki...

11. Ali ve Kubi'den de nefret ediyorum :)

Unknown dedi ki...

Size katılıyorum.Ben grafik tasarımcıyım. Web tasarım çalışmalarında, script yazarken kullanılan ya da ilginçlik olsun diye seçtikleri bir takım işaretleri; kendilerince dikkat çekmek veya hayata renk katmak için mi kulanıyolar bilemiyorum ama çok kalitesiz bir izlenime sahip oluyorlar. Ayrıca o lüzümsüz mesajlar zaman kaybı ve boş insan işi bence. Gençler ders çalışmalı ki düşünebilen fikrine saygı duyulur insanlar olabilsinler. Yetişkin olanlar da çalışıp iş üretsinler ki kendilerine ve etrafındaki insanlara bir faydası olsun, işe yarasınlar. Bu arada tabiki hayatta renk olmalı belki spor, müzik, kitap okumak, arkadaş sohbeti, dans etmek, flört etmek, tiyatro, sinema ve daha pek çok şey varken hayata tat veren, böyle saçmalama halinde olmalarına çok üzülüyorum, bunun için onları suçlamıyorum çünkü; ekonomik ve sosyal çıkmazlara karşı bir umutsuzluk var gençlerde. Yaşamın her alanı bundan etkilendikçe, üst üste biriken hayal kırıklıkları, içinde hem öfke hem de insanı pasifize eden bir etki oluşturuyor sanırım.Ama akıl bireysel özgürlüktür. Kullanıldığı zaman mutlaka işe yarar. Ukalalık değil amacım. Sadece daha kaliteli bir toplum görmek istiyorum artık. Bunun da; daha çok para değil de, sadece bir fikirle başladığını düşünüyorum. İyi fikirlerle iyi bir gelir ve yaşam standartına da sahip olunur mutlaka...Bu da aklımızı nerede ve ne şekilde değerlendirdiğimizle ilgili bir şey aslında. Yok ben böyle memnunum diyenler de vardır mutlaka ama böyle memnun olmak çok büyük bir bencillik ve hatta saygısızlıktır. Ben öyle insanın harcadığı suyu, elektriği, tükettiği herşeyi hesaplarım çünkü; devlete, millete, ailesine, hatta o tükettiği ürünleri yaparken emek harcayan işçilere karşı da çok büyük saygısızlıktır(parasını verdik de aldık demek daha beter bi saygısızlık olur çünkü emek ayrı bir değerdir), kullandığı ve harcadığı hiçbirşeyi haketmiyor demektir benim için...

Unknown dedi ki...

bu tespitlerinize aynen katılıyorum. Özellikle gruplara, her sabah günaydın mesajı gönderenler tespitiniz ve buna benden başka da sinir olanların var olduğunu duymak beni mutlu etti:)Günaydın mesajlarından ve Türkçe ile alakası olmayan yazımlardan nefrettt ediyorummmm!!!!

Adsız dedi ki...

Size katılıyorum.