15 Ağustos 2006

sezen aksu kimdir ?


34 yaşındayım. [ (8 ay aldım) 35 bile değil düşünün :) ]

ben kendimi bildim bileli bir "sezen" vardır. cumhur önal olanı da var ama aksu'su bahsettiğim. bu kadının her kasedi olay olur, her şarkısının en az 1000 tane fanatiği vardır. meşhurdur, zengindir, göz önündedir, popülerdir, dudaklarının yeni halini saymazsak güzeldir de.

ben bir oğlu olduğunu bilirim mithat can isimli. başka da hiç bir şeyini bilmem. sevgililerini, aşklarını, yaptıklarını, ettiklerini. aşklarını da bilmem. ha belki biri dese ki "yahu duymadın mı hani, bir zamanlar şununla çıktı bununla indi" diye anımsarım ama o da öyle "bakın benim sevgilim var, bakın şimdi napışıcaz" tarzı bir ilişki değildir. zatenkendisi de rahibe olduğunu iddia etmiyor sanıyorum ki...

nedir kendisinin en sık duyulan haberleri : "şurda bir konser verdi, mekan yıkıldı" tarzı haberlerdir, bir sanatçıya yakışan şekilde.

ben "en çok şarkısnı bildiğim sanatçıdır" derdim kendisi için geçenlerde bir haberini duyuncaya kadar. haber dediğim aslında haber değil öğüt. hatta insanların kafasına balyoz gibi vurulacak bir laf ama tabi o balyoza ilk maruz kalanlar lafın esas hedefi , direk muhatabı oldukları için bunu laf arasında kaynatıp çok fazla ortalığa çıkarmadılar.

nedir bahsettiğim olay :

sezen aksu'nun bir tatil beldesindeki bir konserinde, basın mensuplarına hitaben " şimdi burada istediğiniz kadar görüntü çekin ama yarın plajda kıçımı çekmeye uğraşmayın. benım kıçımın memlekete ne faydası olacak. bir faydası olacak olsa ben ona kaş göz de çizerim." demiş olmasıdır.

tam kelimeler bunlar olmayabilir hatta o minik ve kibar hanım "kıç" da dememiş olabilir ama lafın özü bu. ne de olsa muhabir değilim ben tam haber aktarmak zorunluluğum yok. ( aslında muhabirleirn var, ne kadar ilginç değil mi :) )

yahu şu minicik kadıın ettiği şu lafın büyüklüğüne bakar mısınız ! buna ne denebilir. buna nasıl cevap verilebilir. altında kalanlar için söylüyorum , bu lafın altından nasıl kalkılabilir.

aslında yazıyı yazarken ilk düşüncem buradan 1. 2. 3. 4. diye çıkarımlar yapmaktı ama şu anda bir kaç tanesi yazdıktan sonra vazgeçtim ve sildim. varsın lafı anlamayanlar, anlamadıklarıyla kalsın.

lafı ansızın kesip, başlıktaki soruya "trendy" bir cevap verip bitiriyorum yazıyı : budur !

Hiç yorum yok: