15 Mart 2007

Bloglar Diyarı

Başlık bulamadım öyle bir şey yazdım işte.

Siteden siteye dolanırken, daha doğrusu "yıl sonu" kelimesi birleşik mi yoksa ayrı mı diye TDK'dan Google'a dolanırken bir blog yazısına rast geldim. Kısacık ve keyifle okunan bir yazıydı. Sonra yazarın diğer yazılarına da baktım, onlar da gayet keyifliydi.

Sanırım "blog" kavramının tam karşılığı burası olsa gerek dedim. Sorna ona cevap yazanlardan bir kaçına tıkladım ve kendimi birden samimi yazılar arasında buldum.

Ben okudum keyif aldım, siz de mahrum kalmayın istedim :

( incelemelerim sürüyor, sanırım bu zincirde daha çok halka var )

4 yorum:

zibirix dedi ki...

Vay be, kendimi bir anda meşhur olmuş gibi hissettim...

"Sizlere borçluyum ben bunu, sizler var ettiniz beni...
Bu ödülü alırken sizler adına da alıyorum..."

şşşt zibi, sapıttın, oscar töreninde mi sandın kendi!?

Sem dedi ki...

Harikalar diyarımdan bir Semazemce geçmiş, hoş bir seda bırakmış:)

Teşekkürler..

Ori dedi ki...

itirazım var. bi kere beni üçüncü yapan jüriyi protesto ediyorum. tabiki birincilik benim hakkım. ben hakkımı istiyorum:))

Semazem dedi ki...

Sıralama benim tarafımdan bulunma sırasına göre yapılmıştır. Öyle birincilik falan da yok, yemeyin birbirinizi :)

Öyle protesto falan da duymayayım bir daha..

Dağılın şimdi...
:o)