21 Mart 2007

Nutella'nın mutfağımdaki yeri


Nutella'nın mutfağımda asla bir yeri olmamıştır. Zira bir şeyin mutfaktaki yerinden bahsedebilmek için o şeyin mutfakta bir yere koymak ve orada bekletmek gerekir ( bkz: tava, bardak, tost makinesi vb.). Oysa bu Nutella denen nesne, alışveriş torbasından çıktıktan sonra genellikle kapağı direk olarak açılmak suretiyle büyük bir bölümü tüketiliyor; kalanı da alışveriş torbasının geri kalanı boşaltılırken ona eşlik ediyor. Dolayısıyla mutfakta bir yere koymak kısmet olmadı henüz.


Şimdi adi herifler büyük boyunu çıkarmışlar. Hani alın da daha uzun süre kullanın diye düşünmüşler sanıyorum. Bu varsaydığım "daha uzun süre" kavramı benim için 4-5 kaşık ya da 4-5 dakikaya tekabül ediyor. Ne anladım ben bu işten. Madem bir iş yapacaksın, çıkar şunun 5 kiloluk tenekesini, alalım koyalım evimize, Nutella'nın da mutfağımızda bir yeri olsun.

6 yorum:

Sakarcadi dedi ki...

bu nutella' yı bir tek ben bu kadar hızlı bitirebiliyorum sanıyordum..yalnız olmadığımı öğrenmek eşimle aramızdaki "çok fazla yiyiyorsun, normal değil" kavgasına da bir son verir herhalde.

tarkan ikizler dedi ki...

yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı, ben şokella alalım derim:) ... şaka bir yana semazem kardeşim blogun hayırlı olsun hemen link verme işlemlerini başlatıp karelideftere bugün içinde linkini koyuyorum, gelen gidenin bol olsun...

Devletsah dedi ki...

4 kiloluk dev kavanozunu ispanyadan bir arkadaşım getirmişti... içine kepçeyle dalınıyordu...

Semazem dedi ki...

Resmen terbiyesizlik efendim, neredeyse jakuziye koyacaklar.

Hmm fena fikir de değil aslında :)

Adsız dedi ki...

ooo biz yine iyiymişiz..ben en azından alışveriş torbasından çıktığını görüyorum ama sabah kutusu çöpte oluyor.bizde mutfakta yer meselesi değil midemizde bile yer edemiyor..bir nutellamania var demekki...afiyet bal şeker olsun hepinize:)

B. dedi ki...

Yenilenen Sarelle'yi de deneyin kardeşler, bende Nutella'nın pabucunu dama attı. :-)